Stap 1: Referentie en materialen
Zoals met al mijn prop is bouwt referentiemateriaal sleutel. Wanneer je begint te denken over het maken van een prop van een video game, film, enz. Altijd proberen en vind je zo veel beelden van de verwijzing als je kunt. Het was voor deze bouwstijl vrij moeilijk aangezien ik begon het masker en de wapen 3 weken voordat de film zelfs in de VS debuteerde. Ik moest vinden kleine het schermschoten en onderbreken de filmtrailer om te krijgen wat ik nodig had voor de base beeldhouwt. Zodra de film kwam uit op vraag ik zag het meerdere malen en was in staat om de laatste details het kostuum om samen te brengen. Mijn deadline was krap, omdat de film kwam uit op een vrijdag en de volgende week nam ik het afgewerkte kostuum naar DragonCon!!!
Materialen:
Hoofd vorm van CFX
Monster Clay
Smooth-op Rebound 25
Smooth-Cast 65D
Plasti-verleden
EVA foam 1/2" en 1/4"
Ambachtelijke schuim 1mm - 3mm
Barge Cement
Loctite Super lijm
Rammelaar kan Primmer en kleuren
Liquitex Heavy Body acryl
Plasti Dip rammelaar
Schilders Tape
Willekeurige odds en eindigt