Stap 7: Fase VI - herdruk, Trace, Build weer
- A-'n-roll of stapel vellen, zachte ambachtelijke schuim in de kleur die zich het dichtst bij de kleur van het haar van je personage. Als u hebt nooit gewerkt met dit spul voor, kunt u het doorgaans vinden in de sectie van de kinderen aan algemene ambachtelijke winkels. Dan weer, waarom naar mij luisteren? U kunt bijna elke plat, dun, stevig, lichtgewicht, buigzaam materiaal dat je wilt; Vergeet de moeilijkheid van de weg vooruit wanneer je een keuze maakt.
- Warme lijm en een warme lijmpistool. Zolang uw materiaal schuim is; Als karton of papier-achtige, stok met witte lijm; Als rubberachtige of met latex, gebruik maken van iets anders maar zeker niet warm lijm.
- Scherpe schaar met goede nauwkeurigheid.
- Een aardige sappige balpen. Of een witte gel pen als het schuim (of materiaal) van uw keuze zwart is.
Nota: Voor de toepassing van deze instructies, ik veronderstel dat u de zachte ambachtelijke schuim gebruikt.
1) Zorg ervoor dat het patroonbestand is ingeschakeld en dat de rand id-nummers zijn ingeschakeld. Op inkt wilt besparen, zal ik meestal minder verzadiging mijn textuur-bestanden in een fundamentele rendering programma en zet vervolgens het contrast; Dit komt doordat men alleen moet bepaalde lijnen die op het patroonbestand als indicatoren, maar niet daadwerkelijk de levendige kleur zelf te gebruiken. Als u nog niet begrijpt, zult u zien in een ogenblik.
2) Wijzig de Tabgrootte tot 0 mm en toepassen op alle.
3) uitprinten van de sjabloon op normaal printerpapier.
4) Knip de stukken. Als je karakter had een zichtbaar haarlijn, nu in plaats van snijden langs de rand van de polygonen, gesneden in de polygonen en langs de rand van het haar zoals wanneer het bitmappatroon is toegepast. Er kunnen zelfs pony of andere delen van het haar, dat zijn eigenlijk plat, en zonder de textuur zou niet hebben aangetoond werkelijke haarlokken of pieken. Snijd de omtrek van de shapes binnen de veelhoek in plaats van de veelhoek zelf in dergelijke gevallen.
5) Vouw alle stukken langs de lijnen van de aangegeven vouwen.
6) leg ze uit op de top van het schuim gezicht naar beneden.
7) traceren hen allemaal op het schuim met de balpen of gel pen, met inbegrip van de lijnen van de vouw. (Gelet de stukken papier gevouwen maakt deze manier gemakkelijker.) Vergeet niet om aan te geven welke plooien zijn bedoeld om te worden "vallei" (concaaf) of "berg" (convexe) plooien. Vaste lijnen voor "berg" en bezaaid voor "vallei" vrijwel is standaard. Het is een goed idee om ook kopiëren rand id-nummers op het schuim. Tussen 1/8 en 1/4 inch van de rand zelf vandaan is aanbevolen. Waarom ziet u in een seconde. De zijkant van het schuim dat heb ik u schrijven over zullen de binnenkant van de pruik in het einde.
8) Knip al uw stukken van schuim.
9) nu, snijd ééndelig tegelijk, elk stuk langs elk van de vouw regels, zodat elk gezicht één veelhoek is een individuele schuim driehoek. Don't get hen met elkaar vermengd!!! Zonder rand id-nummers voor de meeste van de resulterende randen zult u voor een wereld van emo als jij!
10) het gebruik van uw oorspronkelijke test-build als een gids voor de ernst van de hoeken dat specifieke randen komen bijeen, en gebruik je scherpe schaar te knippen schuine kanten in het schuim om opnieuw het maken van die hoeken als de twee stukken van schuim zijn samengesteld.
11) Hot-lijm alles samen. Ik, uiterst aanbevelen dat u elk paar van randen net zo snel als u hen hebben schuine elkaar worden gelijmd. Weet je, alleen in het geval dat u of iemand over uw schouder op uw werkruimte niest. En streven naar de parels van lijm naar de binnenkant van de schuine rand houden zodat ze zal niet door lekken en worden gezien vanaf de buitenkant van de pruik. Niet veel je kunt doen als ze lekken, zoals proberend om schrapen hete lijm op dingen meestal gewoon maakt ze zien eruit erger. Dat gezegd hebbende, lijm spaarzaam toepassen!
.... VERDER NAAR VOLGENDE FASE!