Stap 2: Auto-geproduceerde Vector versnellingen
Voor het grootste deel, pakte ik deze tecnique van dit blog maken dat een beetje meer over versnelling specs verklaart.
blog.makezine.com/2010/06/28/Make-your-own-Gears/
Maken van Gears met Inkscape
- Als u nog geen Inkscape, kunt u de gratis vector-software downloaden van hun website, inkscape.org
- Open het programma en maak een nieuw document. U kunt gewoon de defualts gebruiken als je wilt.
- Het bovenste menu, klik op EXTENSIES > RENDER > GEAR...
- De versnellingsbak van de optie zal opduiken. Stel het aantal tanden u wilt, de circuilar pitch naar 5.3 pixels, en stellen de druk hoek tot 20 graden. Deze instellingen bepalen de afstand tussen tanden (Circuilar Pitch) en de scherpte van de gear's tanden (druk hoek). Ik heb gekozen de verkregen waarden te groot de kleinste tanden, ik afdrukken kan terwijl nog steeds functioneel.
- Klik op toepassen
- Sla het bestand op als een bestand inkscape.svg
Bewerken van het Inkscape.svg met Adobe Illustrator
Later zullen we Solidworks gebruiken voor het importeren van de vector en het is noodzakelijk te slaan als een illustrator-bestand.
- Open het bestand Inkscape met illustrator
- Een gat center van de versnelling in met behulp van het gereedschap cirkel maken een cirkel in het centrum van de versnelling (beurt slimme hulplijnen op module naar het midden.) Gebruik de eigenschappen van het object in te stellen van de straal van de cirkel op.25mm.
- Selecteer zowel de versnelling en de nieuwe cirkel, en klik op de knop "Pathfinder" aftrekken. Dit zal het pad van de cirkel uit de versnelling pad gesneden.