In de industrie is de engineering ontwerpproces meestal een formele reeks stappen. In competitie Robotica, is de formaliteit meestal genegeerd in het voordeel van een snellere doorlooptijd. Er zijn ongeveer net zoveel verschillende implementaties van het engineering ontwerpproces als er ingenieurs. In deze tutorial, wordt de algemene procedure die we zullen volgen geïllustreerd in de afbeelding openen. In de eerste wedstrijd van de Robotica, deze circulaire proces gaat gepaard met de mantra "ontwerp is iteratief," zoals gepopulariseerd door John V-Neun van de eerste internationale innovatie.
Als u wilt volledig goedkeuren en met succes het uitvoeren van deze iteratieve aanpak te ontwerpen is een uitdaging. Uw team moet de motivatie om te blijven werken zelfs wanneer u geconfronteerd herhaalde mislukking. U moet bereid zijn te ontwikkelen en een manipulator opnieuw ontwikkelen tot excellentie wordt bekomen. Verwezenlijking van het zal niet komen natuurlijk, alleen door middel van hard werken, niet alleen tijdens de build-seizoen, maar gedurende de rest van het jaar ook.
Tot slot, het proces dat u met een manipulator zwaar implementeren hangt af van een eerlijke evaluatie van de hulpbronnen van uw team. Een team dat toegang tot de materialen, werktijd en ervaren mensen heeft werkt anders dan een tweede team van het jaar dat is nog steeds leren de ins en outs van het bouwen van een robot en heeft slechts enkele uren per week te werken. Bij gebreke om aanpassingen nodig aan uw team de mogelijkheden zal onvermijdelijk leiden tot mislukking.
De foto's in deze tutorial zijn voornamelijk van mijn team (FRC Team 2374) ontwerpproces voor de 2012 FRC spel, Rebound Rumble.
Deze tutorial is gemaakt door het programma van Autodesk eerste middelbare School stagiair.