Stap 4: Balancing en proberen
Nou, nu kunt u bewonderen op uw werk, maar het kan niet vliegen nog, omdat het is niet evenwichtig. Om dit te doen, krijgen sommige vlekken van zelfklevende schuim (mensen gebruiken ze om te stoppen met het uitglijden van hun stoelen op de verdieping), of iets anders, dat je knippen kunt, en lijm, en licht genoeg voor deze procedure. Ik vind deze anti-slippers, dit zijn goed bruikbaar en goed Graveerbare.
Neem uw model nu, en plaats van de wortel van zijn vleugels op je vingers op het punt dat ik gemarkeerd met een rode vlek op de plannen. Nu proberen te lijmen van kleine schuim vlekken symmetrisch aan beide zijden van de neus, om te bereiken dat stabiele staat, wanneer het model op uw vingers evenwichtig is. Mij had voor toepassing 6 stuks, zult u meer of minder - moet worden berecht. Doe het precies en symmetrisch, zoals ik al eerder vermeld. Om te zien de juiste hoeken en posities, verwijzen de uitleg hier tekening.
En nu bent u klaar om te proberen het model: vinden van een goede plek binnen (op zijn minst eerst!), en druk op het model op de lucht, niet naar boven, maar een beetje naar beneden, bijna horizontaal, langzaam en zorgvuldig.
-Als het glijdensoepel, met een kleine zinken, bent u klaar. Het moet zelfs 20-30 meter, vliegen, als de omstandigheden gelukkig en optimaal zijn.
-Als het tot zinken brengensnel, verminderen de gewichten van de neus, als het knikt, klimmen en zinken periodiek, het verhogen van de gewichten.
-Indien het model vallen in een "kurkentrekker", of draaien meer dan enkele graden is, hebt u het niet-symmetrische, de vleugels en de staart stukken zijn in slechte positie of zijn geneigd, misschien krom gebouwd. De weergave moet u verwijzen naar de pic.
Tijdens het glijden moet de model de horizontale evenwicht vinden, wanneer iets het kantelt, en het is een goed resultaat, als vooruitgang langs een lijn, niet naar rechts of links.
Wij zijn klaar! Ga en vliegen!