Stap 5: Start de luisteraar Software
Nu hebben we een fysieke knop die een bericht naar de computer stuurt telkens wanneer deze wordt ingedrukt. Nu we moeten een listener op de computer instellen voor het vertalen van de "1" s uit de Arduino in sleutel persen dat Kerbal ruimteprogramma zal erkennen.
Ik schreef een klein programma dat te doen. Downloaden, unzip, dan start het programma. Het moet lijken op de foto. Nu, ingesteld de COM-poortnummer op die van je Arduino. Als u niet welke COM-poort je Arduino gebruikt weet, de Arduino-editor wordt geopend en controleer de onderst-juiste hoek.
Vervolgens plaatst u de cursor in het tekstvak en druk eenmaal op de SPATIEBALK. De luisteraar zal het simuleren van toetsaanslagen voor wat in dit vak wordt getypt. Aangezien de tijdelijke knop in Kerbal Space Program de spatiebalk is, willen we een enkele spatie in dit tekstvak.
Zodra u het nummer van de COM-poort hebt ingesteld en een ruimte in de textbox hebt, ben je klaar om te proberen het uit! Druk op de knop 'Luisteren starten'. Open een teksteditor, zoals Kladblok of Word en drukt u op de drukknop. Een spatie moet worden weergegeven. Als dat niet het geval is, Controleer dat de Arduino is aangesloten, het poortnummer is correct, en dat de luisteraar programma loopt nog.