Stap 12: Upload visualisatie schets aan de Arduino
Bij dit punt, moet uw USB Biofeedback Game Controller volledig gemonteerd en aangesloten. Voordat we verder gaan, zullen we moeten aan het testen van uw spier sensoren om ervoor te zorgen dat alles is correct ingesteld.
Om te testen uw setup, we gonna gebruiken dezelfde visualisatie software als wij in onze spieren sensor manifestatievideo. Als u dat nog niet gedaan heeft, download en installeer zowel de Arduino en Processing software.
Volgende, downloaden de voorbeeldcode BarGraph op onze GitHub repository. Open de Arduino schets en upload het aan uw UNO. Als je nieuw op Arduino bent, check out de informatie op de Arduino website om u te helpen op deze stap. Zodra geupload, stekker in de muur adapter aan op de aansluiting vat macht omhoog uw spier-sensoren.
Volgende, open de Processing Schets en treffer naar de Run-knop in de linkerbovenhoek. Een ander venster zal knal opwaarts met 6 gekleurde balken op het. Flex uw rechter onderarm, de linker onderarm, de juiste biceps, en het linker biceps en het horloge die de balken dienovereenkomstig bewegen. Terwijl in rust, is de waarde van uw sensoren onder of boven 150 pas vervolgens de winst van uw sensor met behulp van een schroevendraaier en de poteniometer inschakelen met de overeenkomstige sensor, zodat ze ongeveer 150 in rust zijn.
Als u flex elke spier, de balken moeten gaan voorbij de 300 mark. Dit is belangrijk aangezien de software te volgen de 300 mark gebruikt te leiden tot een "druk op de knop". U kunt de winst van uw sensor en deze drempel in de code te fine-tunen van uw gewenste knop pers gevoeligheid aanpassen.
Zodra alles lijkt te werken, Processing sluiten en je bent klaar voor uw Arduino kappen te een toetsenbord.