Stap 8: USB-Analyzer
Dit vereist kunnend luisteren naar deze commando's, echter. Met protocollen zoals SPI, i2c, serieel en Parallel, kunt u luisteren met logic analyzer of oscilloscoop. USB is snel/complex genoeg aan zijn eigen soort logic analyzer nodig hebt. Degene die we gaan gebruiken heet de Beagle480 van TotalPhase. Dit is de 'high speed' USB-analyzer, die we splurged op. (Voor veel apparaten, Low/Full speed is snel genoeg, en er is een lagere kosten-analyzer beschikbaar.)
De USB-analyzer fungeert als een 'tik', die wordt aangesloten tussen de Xbox en de Kinect. Een computer is zo goed verbinden. De computer ontvangt alle gegevens in het geheugen wordt overgebracht en vastgelegd in het logbestand.
Van links naar rechts is er een DIN-connector, USB A connector en USB B connector. De Xbox verbindt met de USB B en de Kinect verbindt met de USB A. De DIN-connector is voor andere soorten gegevens snuiven (zoals SPI of i2c)
Aan de andere kant, een enkele B-connector, die naar de computer luisteren gaat
De beste manier die we hebben gevonden is om de juiste gegevens om te controleren of om zelfs de 'opsomming' (initialisatie) pakketten zo sluit de computer luisteren en opstarten van de software. Vervolgens sluit het andere uiteinde op de apparaten die u wilt ruiken.