Stap 3: Prototyping op Breadboard
Teensy Nunchuck
GND Ground (elke potentiometer en knoppen)
+ 5V 5 volt (elke potentiometer)
F0 x-as potentiometer uitvoer
F4 y-as potentiometer uitvoer
D2 C knop
D3 Z-knop
Zodra u alles per de bovenstaande tabel hebt aangesloten, ben je klaar om te programmeren. Naast de bijgevoegde code in het venster van de Arduino brengen, door ervoor te zorgen dat de instellingen correct zijn voor dit project. De Raad van bestuur te worden aangemerkt als "Teensy 2.0" en de USB Type "Toetsenbord + muis".
Uploaden van de code en druk op de reset-knop op de Teensy. Spelen rond met de joystick en beide knoppen om te bevestigen dat alles werkt zoals die het hoort. Een eenvoudige fout zou mengen tot de X- en Y-aanwijzingen of de knoppen C en Z, maar dat kan gemakkelijk worden vastgesteld door het omwisselen van de aansluitingen op het breadboard (een andere goede reden moet u altijd prototype alles).