Wanneer we kijken naar games zoals Call of Duty, het was niet alle geprogrammeerde standalone, veel verwijzingen / interfaces ging in de ontwikkeling van het spel. Het implementeert DX9 / DX11 voor multimedia doeleinden, Microsoft XNA voor runtime-doeleinden, en een paar andere dingen te helpen bij het spel uitvoeren van de manier waarop het nu doet. Bijna alle grote projecten zijn gebouwd rond een kader zoals de bovenstaande voorbeelden.
Als u geïnteresseerd bent in uw eigen API implementeren in Java door Eclipse, is dit de juiste instructable voor u. Ik kan niet aanbevelen dit instructable dat als je kan in Java programmeren of Eclipse gebruiken, dit is voor geavanceerde java ontwikkelaars met elk niveau met behulp van Eclipse. Dit project vindt u ongeveer 10-30 minuten in beslag tijdens het lezen dit instructable. Mij zal niet zitten using veel beelden in mijn instructies, gewoon om u een algemene zin waar we op dat moment zijn. Zorg ervoor dat u uw tijd in beslag nemen, hebt u problemen met behulp van Eclipse en ervoor te zorgen dat u niet verknoeien!
Als alles wat ik zeg is niet zinvol, neem nota die ik alleen met Java voor ongeveer 2 jaar nu gewerkt heb, dus ik weet niet tot professionele ontwikkelaars neer. Dit is mijn eerlijke begrip van de uitvoering van een API die u aanbrengt in een ander project dat u ook zult maken. Als er iets mis is met wat ik schreef hier, voel je vrij om commentaar hieronder, zodat ik de benodigde correcties kunt aanbrengen.