Stap 2: Het circuit (la pista)
La línea de largada debe estar nl una parte recta de la pista sobre una línea del cuadriculado loodrecht al eje de la pista, y debe tener un ancho mínimo de tantos cuadraditos como participantes haya, para que cada cual tenga su andarivel. La parte más delgada de la pista debe tener al menos una intersección libre. La línea de llegada puede ser la misma que la de largada, o se puede elegir otra.
Por lo algemeen, una pista sirve solamente para un juego, een menos que los coches corran con lápiz y luego de la carrera se borre todo, lo cual neen es muy lógico.
----------------------------------------------
Als een eerste stap, kan één persoon van de groep het spoor moet ontwerpen, uit de vrije hand, zonder zich te bekommeren om te volgen van rasterlijnen. U kunt deze verantwoordelijkheid door het lot, maar als de plot iedereen raakt, het is beter om iemand die al het spel, voor een leuk en gevarieerd nummer weet doen. De startlijn moet in een recht gedeelte van de track, op een rasterlijn die loodrecht op de baan, en moet een minimumbreedte van zo veel vakken zoals deelnemers, voor elk te hebben van zijn baan. Het dunste deel van de baan moet ten minste een leeg snijpunt. De finishlijn mag hetzelfde zijn als het begin, of u kunt een ander. Meestal een hippodroom dient slechts voor één partij, tenzij de auto's met potlood rijden en dan de race is gewist, dat is niet erg logisch.