Stap 2: De Bitmap traceren
Een venster zal knal opwaarts met een bos van opties maar vrees niet, ik zal mijn best doen om uit te leggen wat u hoeft te doen.
Helderheid cutoff (de kogel die is geselecteerd) betekent dat de functie wordt berekend wanneer de helderheid verschilt in de tekening en vectorvormen creëren in die gebieden.
De inkt-lijnen zijn donker en de achtergrond is licht, dus aangezien slechts 2 kleuren zijn geselecteerd, het programma zal het maken van alle de donkerste gebieden zwart en alle lichtere gebieden wit. U zult merken de duim gebied en hoeken look zoals zwarte blodges, maar deze kunnen heel gemakkelijk worden verwijderd later, dus enige nadruk op het uiterlijk van het item van belang. U zult merken dat als u meer kleuren toevoegt, zal het meer grijstinten maken.
Hier is een goede manier om uit te leggen. Zeg dat ik je twee stukken van de bouw papier, een witte, een zwarte nemen, en deze tekening opnieuw verteld.
Uw schaar pad zou de vectorpaden gemaakt door deze functie.
Maak je geen zorgen over de andere opsommingstekens, ze zullen alles niet doen als de "helderheid cutoff" selectie is gekozen.
Klik op "OK" en u zult zien de zwarte lijnen verschijnen op het scherm, dan u kunt raken de "X" (soms Inkscape niet sluit de Vensters)
Dus waarom willen we gewoon zwart en wit? I 'm gonna etch deze tekening in een stukje plastic om een hanger en met lasersnijden, wilt u alleen effen RGB zwart voor uw geëtste gebieden. Anders het ziet er allemaal wankel of zelfs helemaal niet zal etch!
Volgende zullen we bewerken uit de rare zwarte blodges en opruimen van de tekening een klein beetje.