Stap 1: 3D-Model van hoofd
Ons lichaam was 14" in diameter. Ik wilde ook zijn mening gat stak boven het oog te houden de omvang plek op een werkelijke minion. Dit beïnvloed de curve van het hoofd. Ik wil ook niet de secties te gaan helemaal naar de top, maar dat een schijf in het midden die met het bouwen van het materiaal gegeven helpen moet.
Zodra ik blij met de vorm was gebruikte ik de plugin genaamd vleierij die neemt het 3D-model en kunt u het afvlakken, zodat het bestand kan worden afgedrukt (grote voor papercrafting!).
- Om klaar te krijgen voor het flatting, weergegeven ik alle van de randen. Dit doen door beide triple te klikken met het gereedschap selecteren of naar rechts te klikken met het gereedschap selecteren, en naar "Selecteren > selectiekader randen". Vervolgens vlak tikken en uitgezocht "Verzachten/Smooth randen" die omhoog een dialoogvenster brengt. Controleer of beide selectievakjes zijn ingeschakeld en de schuifregelaar helemaal naar links.
- Met de plugin vleierij gebruikt u eerst de index-tool en vervolgens het hulpprogramma ontvouwen. Selecteer met het gereedschap ontvouwen de heb niets geselecteerd en klik op elke veelhoek om het langzaam te ontvouwen. U hoeft echt alleen te doen van één sectie. Als dit gemakkelijk kan worden herhaald.
- Ten slotte afdrukken op schaal in Sketchup.
- Wijzig eerst de camera's perspectief. Dit doen via het menu-item "Camera > parallelle projectie"
- U kunt vervolgens doen top of front views "Camera > standaard Views > Top".
- Centreren wat u wilt afdrukken met een minimale rand staat (dat wil zeggen de venstergrootte wijzigen).
- Selecteer "Bestand > Documentinstelling", vink 'Weergave aanpassen aan pagina' verandering de breedte en hoogte dicht bij wat u afdrukt op, en instellen van de print schaal 1" en 1". Het zegt dat het wellicht niet meetbaar, maar het was voor mij.
- U zijn helemaal klaar om af te drukken nu.