Stap 6: Holle de cup
De definitieve modellering stap is om het hol van de cup. We kunnen dit doen door het dupliceren de cup die we hebben, waardoor het een beetje kleiner dan de oorspronkelijke en hijs omhoog een beetje.
Instructies
Selecteer de shape cup.
Druk op CONTROL + C op het toetsenbord om te kopiëren van de shape.
Druk op CONTROL + V op het toetsenbord om plak het kopiëren naar de Workplane.
Het formaat van de nieuwe shape moet worden 17mm vierkante.
Selecteer de kleinere cup en het omzetten van een gat door het gat-optie te selecteren in het Inspector-venster (naast de kleurenkiezer).
Beide cup shapes selecteren en selecteer het gereedschap uitlijnen in het menu aanpassen.
De shapes uitlijnen op de vlakke oppervlakken zijn uitgelijnd aan de bovenkant.
Tot het einde van onze kop we lager de cup gewoon een beetje moeten om te controleren of de cup verbindt met de stengel dan alle shapes uitlijnen. Als je kijkt naar de cup van de kant die u zien zult dat het lijkt te worden balanceren op een enkel punt noemen een raaklijn punt.
Selecteer de shapes die twee kom en gebruik van de zwarte pijl bovenop om het lager van de shapes in de stengel.
Tot slot moeten we alle shapes uitlijnen. Selecteer alle shapes die make-up van de cup en selecteer het gereedschap uitlijnen in het menu aanpassen.
Ze verticaal uitlijnen zodat ze dezelfde center as delen. Als een van de laatste stappen we deze shapes groeperen en wanneer dat de vorm van het gat in de cup gebeurt zal verwijderen van het materiaal en de cup holle. We moeten eerst een ruimte creëren in de bodem van de beker te zetten geleidend materiaal dat een circuit en licht sluit de lamp. We zullen dit doen in de volgende stap.
Doorgaan naar de volgende stap.