Stap 4: Voorbereiding van de segmenten
Om deze te gebruiken, moeten we scheiden. Klik met de rechtermuisknop op de groep van segmenten en klik op "Exploderen". Dit zal alle segmenten scheiden in afzonderlijke onderdelen. Gebruik het gereedschap verplaatsen op het eerste segment opzij verplaatsen en ga dan verder met de rest. Om te voorkomen dat één lange rij, ik maakte een lange groep van segmenten en daarna verhuisde ze langs een andere as.
Wees voorzichtig dat u de segmenten verplaatsen in orde! Gewoon klikken op degene die ziet er dichtst kan eigenlijk Selecteer niet degene die u wilt, vooral als het niet een gesloten structuur vormen. SketchUp niet interpreteren deze als gezichten en heeft de neiging om te selecteren het dichtstbijzijnde gesloten gezicht.
Na bestelling uw segmenten, kunt u het gereedschap Roteren spiegelen van alle segmenten op het xy vlak. Ik heb elke rij van segmenten hebt geselecteerd door de cursor rond een groep te slepen en vervolgens loslaten. Gebruik het gereedschap Roteren om de plakjes plat lag langs de X-Y vlak. Me maak niet ongerust, is het een redelijk intuïtief proces.
Zodra u hen er allemaal hebt, klik onder weergaven van de Camera/Standard / en selecteer top. Dit kan we neerkijken op hen. Ga naar het eerste segment en selecteer deze door erop te klikken of een box omheen te trekken. Net dat schijfje, klik op Opslaan om onder Hulpmiddelen / en selecteer exporteren naar DXF of STL, de plugin die we eerder geïnstalleerd. Het zal u vragen om een maateenheid, zoals inch, voet, etc. en dan vragen u om te kiezen hoe u de regels geïnterpreteerd als wilt. Klik op "Lines".
Kies de naam van een bestand en slaat u de eerste afbeelding. Doe hetzelfde voor de rest van de segmenten. Het helpt om een kortere wegsleutel toewijzen om dit sneller. Er is een plugin dat de uitvoer direct naar SVG, maar het neigt om te herschikken de verschillende functies van het segment, dus we mogen het niet gebruiken.
Zodra u uw bestanden hebt, moet u elke één afzonderlijk te inspecteren en het schoonmaken van eventuele fouten. De grootte en afmetingen zullen precies zoals u het hebt gemaakt, maar omdat de slicer is "cutting" door de Virtuele Maquette, kunnen er gaten in de tekeningen. Gebruik een vector programma voor het bewerken, zoals Inkscape of Corel Draw om deze schoon te maken als u fouten vinden.