Stap 1: Bepalen van uw afbeelding
Hier is een beetje meer verwijzing naar geven u een indicatie van de pixelgrootte versus LEGO grootte: in de winter van 2013, was ik in opdracht van Nintendo of America te bouwen van een winkel display voor de vrijlating van LEGO City Undercover bij Rockefeller Center, en een paar van mijn schermen betrokken mozaïek portretten. Let op: Ik ben ook een echt lang persoon-- nog, zoals u zien kunt, een kleine pixel beeld op het scherm zal ballon omhoog in een groot portret-sized beeld toen gebouwd van legobakstenen. Bij het bepalen van wat voor soort afbeelding u wilt maken, moet altijd om te bepalen of in feite de laatste creatie zal niet te groot en omvangrijk te maken.
U hoeft ook niet jezelf te beperken tot videospel sprites. Ik gewoon koos ze voor de meeste van mijn recente mozaïeken, aangezien retro spelletjes zelf zwaar korrelig waren en veel verwant aan een LEGO-creatie-- en natuurlijk, want ik op het moment wordt betaald door Nintendo was of America, vandaar relevantie was sleutel. Ik maakte ook een portret van LEGO City Undercover hoofdpersoon Chase McCain, waarin alle sprites per-se in feite niet--eerder was een gewijzigde afbeelding van zijn model van het spel (dat is 3D). Dat gezegd zijnde, kunt u een portret van de mozaïek uit elke referentiebeeld--videospel of persoon, of zelfs een originele willekeurige stuk dat geen referentie foto's vereist.