Stap 6: Sluit verslappen - Get te werk!
Zoals u zien kunt, mijn meest recente verticale mozaïek portret was een samengestelde afbeelding van diverse Nintendo sprites uit het 8-bits en Game Boy-tijdperk, en had een dikte van twee legobakstenen--met een totale breedte van 120 bakstenen (niet tellen de uitlopende base, die piramidale was en vijf bakstenen hoog). Op dit punt, u hebt uw image klaar in Photoshop, de kleuren zijn al geïndexeerd en wat al niet, u bent zoomde in op specifieke pixels, hebt u een ton van geassorteerde LEGO stukjes rondom u, uw computer controleren en/of laptop is aan uw kant, en je hebt een afspeellijst van hits van de jaren 1980 op een constante lus als je druk naar beneden op deze weinig plastic speelgoed voor enkele uren rechte!
In voorkomend geval, altijd zorg ervoor dat u een stevig metselwerk patroon: met andere woorden, proberen om zo vaak mogelijk uw bovenste laag bakstenen overlappen over de barsten van de vorige laag. Dit is een groot probleem wanneer je super gedetailleerde spul met afzonderlijke 1 x 1 pixels doet--zoals u in de extreemrechtse warp pipe zien kunt. Net als bij de warp pipe, ik had geen andere andere keuze, maar als u wilt niet de stukken elkaar overlappen, vandaar dat bepaalde sectie van het voltooide mozaïek is soort van zwak en wiebelende--in tegenstelling tot het gebied met Samus en Bomberman, die is vrij sterk.