Iedereen die een aanzienlijke hoeveelheid interieur of exterieur schilderij heeft gedaan weet voorbereiding voor de toepassing van verf zal een groot verschil maken in de kwaliteit en het uiterlijk van een paint job.
Bij de voorbereiding van een verf baan, kunt breeuwen maken een dag en nacht verschil in het resultaat. Elke spleet of kloof die wordt gevuld is één meer ding het oog zal niet worden gevestigd op, wanneer de taak is voltooid. Op het einde is het omdat veel wat niet wordt gezien als het is wat wordt gezien.
Opmerking, schilderde bijvoorbeeld trim en vormend in huizen. Sommigen hebben de top, waar de basis molding voldoet aan de muur, spijkers. Anderen hebben niet. Degenen die niet hebben is gebreeuwd hebben vele donkere lijnen, dat is de kloof tussen de muur en de basis molding. Het echt opvalt. Alleen dat gat te vullen met witte breeuwwerk, zelfs zonder verf (bijvoorbeeld toepassen net genoeg breeuwwerk om het gat te vullen en vegen meeste af met een vochtige doek), maakt een enorm verschil. Het is niet anders op een buitenmuur.
De esthetische verbetering van de afdichtingskits kan wel nog indrukwekkender op de buitenkant van een huis. Dit is omdat de planken krijgen verweerde en ontwikkelen van spleten en scheuren die, zo niet de neiging, trekken het oog net als trim en molding in een huis. Het is echt een zaak van "het is wat mensen niet merken dat telt".
Boor buitenmuren goed heeft een ander voordeel - het vermindert gebieden waar vocht kan krijgen achter trim en opruimen en schade zelfs een goede verf baan.
Bij koud weer, kan water bevriezen in spleten en veroorzaken hen om uit te breiden meer. Natuurlijk, het water kan worden opgevangen door het hout en bevriezen ook schade. Nou, met goede breeuwwerk afdichtingskits is duidelijk een waardevolle investering, in tijd en materialen.
Een van de grote problemen die ik heb gemerkt is, mensen, met inbegrip van de pro's, gebruik maken van hun vingers te verspreiden breeuwwerk. Vanwege dit achterlaten ze glad vlekken op ruwe oppervlakken, zoals ceder of andere boards. Ik vind het zelfs op Hardiplank patronen. Als de schaduwen uw oog wordt gevestigd op, is uw oog gevestigd aan de van plaats gladde plekken op het ruwe oppervlak.
Er is nog een probleem met betrekking tot de toepassing van breeuwwerk op ruwe oppervlakken - het is als het slepend uw vinger over schuurpapier. Tegen het einde van de dag, elke vinger is rauw, en uw duimen ook.
U kunt het probleem omzeilen, probeerde ik katoenen handschoenen bevochtigd in water. Het werkte. Later begon ik de vingers van de handschoenen te snijden en ze te voeren met mij, dus ik kon zet ze en vervang ze, zoals ze droeg. Dat werkte ook. Echter bleef het probleem van het verlaten van een glad oppervlak.
Op een gril, terwijl werken een baan die ik wist zou het gebruik van ten minste twee gevallen breeuwwerk, pakte ik een paar chip borstels van mijn van. Ik gesneden hen naar beneden dus alleen ongeveer één inch (1") van de borstels bleef. Dit liet de borstels stijf genoeg om de breeuwwerk in scheuren en dingen, maar nog steeds flexibel genoeg zijn om de houten patroon volgen.
Met behulp van deze borstels te passen breeuwwerk, ik was in staat om hiaten te vullen, maar niet langer moest zorgen over de gladde plekken, op een ruw oppervlak. Natuurlijk, kreeg mijn vingers niet meer werkte rauwe ofwel.
Met behulp van de borstels, lag ik net op de breeuwwerk, krijgen zoveel breeuwwerk in het gat of kloof als ik kan, dan ik het met behulp van de stijve haren borstel doezelen.
Ik vond dat het helpt om een gedeeltelijke kopje water met mij te frissen de borstel, zodra het ontgommen omhoog houden.