Meeslepende oneindige Runner
Ga je gang en aan de slag.
Leveringen
· Microsoft-Account-https://www.microsoft.com/en-us/account/default.aspx
· Visual Studio Community Edition 2013 of 2015 – https://www.visualstudio.com/
· Visuele Studio eenheid Plugin-http://unityvs.com
· Kinect SDK - https://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/develop/downloads-docs.aspx
· Kinect for Windows Hardware (zorg ervoor dat je Kinect Adapter for Windows)-https://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/purchase/default.aspx#tab=2
· Unity3d versie 4 (aka Unity4.6.1 of hoger) of Unity 3d versie 5 (aka Unity5)
· Oculus-SDK
· Oculus-Runtime
· Oculus-eenheid 4 integratie (dit werkt ook in Unity5)
· Computer met zowel usb 2.0 en usb 3.0 poorten
** Mac gebruikers ** u niet kundig voor werken met de Kinect zitten zal, tenzij u hebt Bootcamp geïnstalleerd (of een andere manier om te partitioneren van uw harde schijf) met een windows OS, sorry.
Het spel
Oke dus, het eerste ding dat u zult moeten aan al uw spel opgezet en uitgevoerd, in eenheid. Als u mijn blog (http://kaharri.com-eenheid Gaming-serie) gevolgd, dan je het grootste deel van het spel draait moet. Als niet u alle code in mijn GitHub repo grijpen kunt-http://github.com/katvharris. Daar vindt u de volledig functionele oneindige loper zonder de Kinect en Oculus gedeelten, die ik gebruik om te bouwen off van.