Stap 11: Videodownloads in-/ uitschakelen besturingselementen
Nu heeft om te voorkomen dat de Kinect sensing ons te snel en per ongeluk wilt spiegelen of draaien van de stukken van het spel moeten we uitschakelen van de HandManager totdat de Enter-knop gedrukt.
Inschakelen/uitschakelen Kinect besturingselementen op Load
Wil dit gaan in het script van de GameController. De volgende variabelen voor het opslaan van het HandManger-object dat is in de scene en de HandManagerScript toevoegen
public GameObject handController;
Voeg vervolgens deze lijn aan de onderkant van de Awake-methode:
handController.SetActive(false);
Vervolgens vinden de StartGame() methode en voeg de volgende regel toe aan het anders:
handController.SetActive(true);
Het moet nu als volgt uitzien:
public void StartGame()<br>{<br> if (startingPlay)<br> {<br> Debug.Log("Hit Button");<br> if (!gamestarted && !loading)<br> {<br> gamestarted = true;<br> loading = true;<br> Debug.Log("gameStarted and loading");<br> }<br> else<br> {<br> //loading complete, start true<br> Debug.Log("Spawning and Enabling Player");<br> handController.SetActive(true);<br> testSpawner.StartGeneration();<br> startingPlay = false;<br> }<br> }<br>}
Voor degenen onder u die waarom we dit afvraagt zich doen BodyManager ook niet doen, het antwoord is: We willen nog steeds verbinding tot stand brengen, zodra het spel begint.
EN WE ZIJN KLAAR! Start het spel en kijken naar de awesomeness dat is ONEINDIG RUNNER met KINECT en OCULUS integratie!!! All that's left is voor jou te publiceren zodat uw vrienden kunnen playin ook!
Happy codering!!
-TheNappingKat