Stap 8: Het toevoegen van Kinect eenheid
Ik heb nu in eenheid een andere scène gemaakt door te gaan naar nieuwe scène bestand (op zal prompt u voor het opslaan van uw huidige scène als u niet reeds hebt). Deze lege scène zal gemakkelijker voor u voor toets en zien wat je doet.
In de lege scène, die ik als kinectTest opgeslagen heb, twee lege spel objecten te maken. Noemen ze lichaam Manager en lichaam bekijken.
AFBEELDING 1
Koppel het lichaam Manager script aan het lichaam manager object. Koppel het lichaam View script aan het BodyView-object.
AFBEELDING 2
Selecteer het object View van het lichaam. In het itemvenster moet u invullen in het lichaam Manager-sleuf en beendermateriaal sleuf. Klik en sleep de BodyManager uit de hiërarchie van naar de sleuf. Klik in de map van uw materialen klik en sleep het beendermateriaal in de materiële sleuf van bot.
AFBEELDING 3
Nu hit uitvoeren. U moet zie niets op het scherm op het eerste. Dit is omdat de Kinect heeft uw skelet nog niet geregistreerd. Staan ongeveer 4 ft terug, en je moet zien de skeleton wordt weergegeven.
AFBEELDING 4
Als je goed kijkt kan u vertellen dat de benen van het skelet rood zijn. Dit is omdat de Kinect is dat is waar mijn benen moet interpreteren. Mijn bureau werd geblokkeerd door de sensor gedetecteerd waar mijn benen eigenlijk waren.
Maar wacht! Zou je zeggen. We hoeven niet een skelet in ons spel, enkel de hand gebaren en staat! Dus al was dit een afval? NEE! Natuurlijk was het niet. We moeten niet alleen wil het hele skelet in de scène meer. Maar we hebben nu de weten hoe wilt u in de toekomst. YAY!