Stap 3: Codering: vastleggen van beelden
Kopieer en sla deze code in het lege bestand dat u eerder hebt opgeslagen.
Nu in het tekstbestand dat u hebt opgeslagen, stel dat je hebt de volgende gegevens:
naam = myCamera, grootte = X x Y, fps = F
Zoek in de Setup van de functie, de regel:
Wijzigen en voer uw waarden als volgt:
Vervolgens Zoek de regel:
Hier, voer de wijzigingen als deze en voer uw eigen waarden als volgt:
Nu kunt u het tekstbestand en hoeft u niet te onthouden van alle gegevens.
De opmerkingen beschrijven het grootste deel van de werking van de code.
Dit is wat er gebeurt:
- Vastleggen van camera
- De helderheid volgens de input van de gebruiker wijzigen.
- De helderheid verhogen
- Het beeld op venster
- Als de gebruiker ooit heeft geklikt, de volgende 360 afbeeldingen opslaan in de matrix X
- Als de gebruiker u tweemaal klikt heeft, de volgende 360 afbeeldingen opslaan in de matrix Y
- Als de gebruiker heeft geklikt driemaal, slaat u de afbeeldingen opgeslagen in de arrays X en Y in de computer in png-formaat.
Deze code kunt u het vereiste aantal beelden vastleggen en opslaan in png-indeling.
U kunt zelfs downloaden van het bestand Virtual3D.rar. Het bevat alle vereiste code en gegevens bestanden vereist.