Stap 7: LabVIEW-Interface
Als u wilt maken van een grafische interface voor het spel van de klauw, werd een computer met LabVIEW en NI visum gebruikt. NI VISA kunt LabVIEW seriële data lezen/schrijven.
Met behulp van de VISA vervolgverhaal configureren blok, we de seriële mededeling van de Basys3 aan LabVIEW kunt instellen. We controleren vervolgens om te zien of er bytes dat beschikbaar is om te lezen. Als er, lees het visum dat VI wordt gebruikt om de binnenkomende gegevens te lezen. Een tekenreeks U8 matrix evenals een array index wordt gebruikt om te lezen van de statusgegevens die is verzonden vanuit de Basys3.
Afhankelijk van de staat, we de naam van de staat die gebruik maakt van een string-indicator en een zaak structuur kan uitvoeren en we kunnen ook een boolean indicator gebruiken om gebruikers te geven een visuele aanduiding van waar zij zich in de machine staat.
Meer over het project klauw spel Raadpleeg informatie dit blogbericht of de volledige collectie van klauw spel Instructables.