Stap 6: Controleer het Fly!
Als alles goed met de fly_drone.py -script wordt uitgevoerd, dan is het tijd om te zetten op uw drone. Je moet zie een van de lampjes op het stoppen van de Arduino Uno knipperen en blijven branden. Dit betekent de Arduino en drone zijn gekoppeld en nu de computer signalen kan verzenden naar de drone.
Druk op 'w' op het toetsenbord om te laten de drone opstijgen en beweeg. Om het land, de pers '. Er zijn andere reeksen beschikbaar evenals te draaien of verplaatsen van de drone door middel van een patroon. U vindt de toetsenbordopdrachten in de code van de fly_drone.py .
De bovenstaande video toont de USB-camera's dat de computer wordt gebruikt om te vliegen de drone. Het blauwe vierkantje in de video toont u de doellocatie die de computer wil de drone te vliegen. De gekleurde cirkels getekend rond de paarse cirkels op de drone aangeven dat de computer geïdentificeerd op de positie van elke cirkel.
Ik hoop dat u genoten van mijn project. Please vote voor dit Instructable in de wedstrijd maken het vliegen!