Stap 1: Straaljager cockpit-Kies uw ontwerp en 3D-net maken
Er zijn twee manieren om gegevens voor uw cockpit kit
1) kunt u het vanaf nul, maar u wilt worden bedreven in sommige software voor 3D-modellering, texturing, fotografie, Photoshop en Illustrator. Pepakura designer , maar het is ook makkelijk te leren.
2) of is nu beschikbaar op onze Online winkel voor downloaden http://dogfightboss.com/Online+Store
Nu zal ik uitleggen hoe het maken van kras, niet alle details, veronderstellen dat als u ervoor deze manier kiest, u bekend met modellering, texturing en fotografie bent.
Kies vliegtuig wat u het meest bevalt. In mijn geval ik koos F-22 Raptor en omdat ik ben werkzaam in 3ds Max elke dag, ik heb gemaakt romp en koos cockpit sectie, gesneden voor- en achterkant, gesloten mazen in bezuinigingen en uitvoer naar Pepakura designer. Er moet u definiëren delen. Sommigen van hen zijn gebogen, zodat Pepakura zal alle ontvouwen en geven u duidelijk idee welke delen van de oppervlakte moet worden gesneden en hoe groot secties u krijgt.
Je moet zeker spelen met de instellingen en naden om beste resultaat en misschien ga terug hier in de toekomst te ontwerpen aantal, maar het is leuk om alle mogelijkheden en uitvinden beste manier te verkennen. Slechts één advies, in 2D menu uitschakelen '' Toon kleppen ''.
Vervolgens u importeert uw ongevouwen romp in de bochten naar 3DS max opnieuw en u kunt grijpen uw oorspronkelijke 3D-model, splitsen voor hetzelfde object zoals Pepakura deed en door Morph modifier animatie in de frames van de curven. Zulks zal zitten zelfs nuttig later om te zien hoe uitpakken en textuur van uw kit.