Stap 2: 3D-Modeling - houten top
Dit is waar de modellering begon en eindigde met benen tussendoor wordt gemodelleerd.
Hulpmiddelen: De software van de Fusion360 van de
Het ging als volgt:
- Ik heb sommige vormen die de top zou op papier
- Pakte de vond ik best
- Die trok in Fusion360 als een fundamentele 2D schets
- Sommige functies van de bouw zoals bogen en de gewenste afstand tussen de benen van de rand toegevoegd
- Trok de vormen van wat ik de been mounts wilde te laten uitzien als (duurde langer dan verwacht)
- Gemodelleerd benen volgens degenen (zie andere stap voor details)
- De vorm van de bovenkant geëxtrudeerd
- Geëxtrudeerd sommige extra vaste stoffen om gezichten loodrecht op de buitenste lijnen
- Gebruikt die als schets van vliegtuigen voor een schets die ik later gebruikt te maken van het formulier van de rand met de sweep-functionaliteit
- Uiteindelijk toegevoegd sommige filets en chamfers in plaatsen die zag eruit alsof ze nodig (subjectieve)
Belangrijkste functies die u moet het onderzoek voor het maken van zoiets als dit: schetsen in verschillende (met inbegrip van de diagonal) vlakken, combineren, extruderen en vegen. Het meeste werk gebeurt nog steeds in 2D te schetsen. Zie de screenshots in stap voor een kijkje.