Stap 3: 3D-Modeling - benen met voronoi patroon
Hulpmiddelen: Fusion360 en Meshmixer software van de
Het proces hier ging als volgt:
- In het midden van de base modellering werd duidelijk welke vorm moet de been-base
- Toen besloot ik op de hoogte van de been volgens de printer dat ik gebruikte (maximaal 150 mm print)
- Gebruikt een functie verschuiving vliegtuig met 150mm waarde enerzijds waar mijn been basis schetsen waren
- Sommige kringen van willekeurige (kleinere) diameter trok op deze offset vliegtuig boven mijn been basen
- Met behulp van de functie van een loft gemaakt een solide diepte uit de base en eindigt in de bovenste cirkel
- De hokken als .stl bestanden met laagste veelhoek tellen die mij konden worden geëxporteerd
- Ze geïmporteerd naar Meshmixer
- Gebruikt een set van sculpting tools op hen, de belangrijkste is verminderen van gezichten
- Als je gezicht als gevolg van te plat oppervlak graaf niet kan verminderen, probeer dan andere sculpting tools zoals verplaatsen of voor het maken van een oneffen oppervlak opblazen
- Na een tijdje kunt u proberen toe te passen van het Voronoi-patroon via Bewerken > patroon maken > dubbele randen (zie een screenshot in stap)
- Ik ging heen en weer met deze en verminderen/raffinage mesh totdat ik de blik die ik wilde.
De meeste hulp daarbij was deze video.
Er is ook een aardig hulpmiddel voor degenen onder u die het niet erg met een heleboel patroon controle, maar met een Voronoi-patroon gegenereerd zeer snel - voronator.com.