Stap 4: Doe de sleutelhanger!
Zet kleur in klei, als u wilt en meng tot glad.
Met de hulp van twee tabbladen, een plaat te maken.
Gebruik de interne mal van dik papier en knip de binnenkant van de sleutelhanger.
Plaats het weefsel getrokken naar de afbeelding op het gesneden plaat en met de hulp van een potlood, haak naald, of hulpmiddelen voor modelleren, mark alle lijnen.
Gebruik een naald te krabben van de onderdelen die moeten worden genomen, zoals de mond, en trek naar stukken zorgvuldig.
Gebruik een potlood of iets dergelijks te maken van de pieken en dalen.
Voor het gemak, de oorspronkelijke figuur heeft bij de hand en vergelijken met uw modellering.
Wanneer modellering, zult u opmerken dat de randen zijn vervormd. Als dit gebeurt, wanneer u klaar bent met de taak, vervangen van de mal van dik papier en verwijder de randen die worden achtergelaten. Maar doe het zorgvuldig zo kneed niet de gesneden figuur.
Doen hetzelfde proces met het frame.
Tradução:COLOQUE cor nb massinha, se você quiser e misture ate homogeneizar.
Com auxílio de duas guias, faça uma placa.
Gebruik o molde interno de papel grosso e recorte een parte de dentro doen chaveiro.
COLOQUE o tecido speler com een figura nb placa recortada e com ajuda de um lápis, agulha de haak ou de ferramentas para modelagem, marque als todas als linhas.
Gebruik uma agulha para riscar zoals partes que precisam ser retiradas, como a boca g e em pedacinhos com cuidado pensioen.
Gebruik een ponta lápis ou outra coisa parecida para criar als saliências e reentrâncias.
Para Ease, tenha een figura oorspronkelijke em mãos e vergelijken com sua modelagem.
Ao modelar, você vai perceber que als bordas ficaram deformadas. Se isto acontecer, quando terminar o trabalho, recoloque o molde de papel grosso e pensioen als bordas que sobrarem. Mas faça isso com cuidado para não amassar een figura esculpida.
Faça o mesmo processo com een moldura.