Stap 11: Compileren WebRTC voor Android
U kunt proberen met behulp van de bibliotheken die ik samengesteld voor mijn project, of u kunt proberen om te bouwen van uw eigen. Als u hergebruiken van mijn binaire bestanden wilt, worden zich ervan bewust dat ik was met behulp van WebRTC r5248, die is behoorlijk oud nu. Ook, aangezien WebRTC nog niet stabiel is, u zal niet zitten kundig voor mijn binaire bestanden met de nieuwste versie van Chrome gebruiken! Ik probeerde dat en het werkt niet, als gevolg van sommige incompatibele wijzigingen aan de WebRTC in de browser. Ik kan bevestigen dat mijn binaire op Chrome versie 31.0.1650.63 werkt.
U kunt mijn ADT-project met de libraries, allemaal klaar om te gaan op uw telefoon, vanaf hier downloaden: https://github.com/vace117/CreeperAndroid
Wilt u de nieuwste versie, moet je krijgen de WebRTC-code en het compileren voor uw Android. De instructies daarvoor zo zijn hier te vinden:
http://www.webrtc.org/reference/Getting-Started
Alles wat die u moet weten is er, maar dit is nog steeds waarschijnlijk de meest verwarrende stap. Ik ben het koppelen van een klein script dat ik schreef dat de omgeving voor een goede Android compileering ingesteld.
Anders dan dat moet u enkel om vertrouwd te raken met Google's programmeerhulpmiddelen een beetje.
Zodra uw build slaagt, zal je eindigen met de volgende twee bestanden die je nodig hebt voor uw Android app:
- out/Debug/libjingle_peerconnection.jar
- out/Debug/libjingle_peerconnection_so.so
Deze zal gaan in de libs / map van uw Android app.
Houd er rekening mee dat libjinglemoet gecompileerd worden op een 64-bits besturingssysteem.