Stap 7: Open en bewerk de demo-project.
Open "BitmapDisplay.ino" onder de map: "... \I2C_LCD-UserManual_EN\DemoCode\BitmapDisplay". Dan verklaar de gegevens packet("bmTuzki_1") aan het begin van het project als figuur-1 komt te staan.
Wijzigen van de bitmap display functie, data packet aanwijzer wijzigen en coördinaten te starten als foto-2 komt te staan.
#include <Wire.h>#include <I2C_LCD.h>I2C_LCD LCD; extern GUI_Bitmap_t bmTuzki_1; //Declare bitmap data packet. uint8_t I2C_LCD_ADDRESS = 0x51; //Device address setting, default: 0x51void setup(void) { Wire.begin(); //I2C controler init. }void loop(void) { LCD.CleanAll(WHITE); //Erase all. delay(1000); //Delay for 1s. //Booting logo ON, backlight ON, bitmap work mode. //If you want to display characters please switch to WM_CharMode. LCD.WorkingModeConf(ON, ON, WM_BitmapMode); //Display bitmap at the specified location. LCD.DrawScreenAreaAt(&bmTuzki_1, 30, 0); while(1); //Wait for ever. }
Na bewerken, klik op 'Opslaan' van de arduino IDE als foto-3 komt te staan.