Stap 5: testen
In onze test echter hebben we gevonden dat het vuurwerk niet altijd Blijf tijdens haar vlucht en soms horizontaal branden, zoals hier wordt weergegeven:
Andere tijden, het kanon van klep opent een beetje laat en het vuurwerk loslaat nadat het wordt ontslagen. Dus het niet niet veel impuls geven aan de hoogte van het vuurwerk.
Uiteindelijk komt het allemaal neer op de timing. We hebben ontdekt dat het beter voor het vuurwerk bij brand terwijl het vallen neer omdat op die manier het vuurwerk zal worden omhoog is. Maar het is moeilijk om de juiste tijd.
** EDIT: Zoals suggereren door doctormerlin Met betrekking tot verbetering van de stabily van het vuurwerk: -afzien van de rots op de bodem. De rots creëert een nieuwe centrum van de zwaartekracht die uitstaat center en waarschijnlijk contribbutes het probleem van de spin.
-vinnen zou prob werk, maar een eenvoudiger oplossing voor een lange streamer of wimpels (gesneden uit een vuilniszak?) aan de onderkant toevoegen. Dit zal hetzelfde effect hebben als vinnen, maar veel gemakkelijker om te doen, en niet zo ingewikkeld om te proberen om de vinnen geëvenaard in grootte en echt in overeenstemming met de lengteas van het vuurwerk.
Laat het ons weten als je wijzigingen."
Hier is een video met de wijzigingen (we niet licht de zekering):
Zoals u zien kunt, het echt werkte niet... misschien was het te winderig
Gewoon voor de lol gericht we het kanon op 45 graden.