Ik was oorspronkelijk bedoeld om programma's te schrijven, zodat de robot specifieke schilderijen kon doen. Ik besefte al snel dat doen dat is vervelend, saai, en echt niet van veel van de grote kenmerken van de robot profiteren. Dus in plaats van dat dit instructable zal onderwijzen u hoe te:
-de robot zodanig wijzigen dat het met penselen, rollen en allerlei andere toestellen verven kunt
-profiteren van de vooraf ingestelde basisprogramma's te doen sommige schilderij
-Actieve TCL gebruiken voor het ontwerpen van een schilderij met LOGO
-wijzigen van de voorbeeldprogramma's die kwam met de module te doen enkele schilderijen met behulp van de sensoren op de robot.
Dit project wordt ervan uitgegaan dat u de aanwijzingen die bij uw maken volgen kunt voor het instellen van de Module, deze aansluiten op een computer, enz. Ik ben vrij zeker dat de meeste mensen zullen kunnen behandelen dat zonder (veel) moeite, dus ik heb niet gedupliceerd deze routebeschrijving hier.
Conceptuele Basis (of, waarom deed ik wat ik deed vanuit het perspectief van een artiest)
Na het spelen met de robot voor een beetje ik dat besefte ik nodig had om te beslissen of de robot een kunstenaar of een veredelde verfkwast was. De logo programmeertaal behandelt het meer als een verfkwast, overwegende dat de programmering van de sensor gebaseerd het meer behandelt zoals het is eigen kunstenaar. Ik vind het als kunstenaar beste. In werkelijkheid algauw we kunst teamgenoten. Het geschilderd sneller en meer besluitvaardig dan ik zou, maar zonder mij te kiezen verf kleuren, vullen en push ga was een in principe echt zware frisbee. Geen enkele artiest kan eventueel werken zonder een bewustzijn van de wereld rondom hen (met zintuigen op alle beïnvloedt uw kunst) dus voor het gebruik van de robot zonder met behulp van de sensoren leek belachelijk. Ik het voorzien van de dingen die hij moest zich bewust zijn van, en het antwoord op deze dingen de schilderijen gemaakt.
Ook snel realiseerde ik me dat er belangrijke te vergeten hoe een mens een taak heeft voltooid en overwegen hoe een robot het gemakkelijkst zou voltooien. Met uitzondering van spray schilderij, is de meerderheid van de schilderkunst meest effectief gedaan op een horizontaal oppervlak, ondanks het cliché van de artiest bij hun ezel. De ezel is er voor het gemak van weergave voor de kunstenaar - horizontale kunst heeft een afgebeelde effect. Dat is waarom de printer wordt afgedrukt horizontaal - dat is de beste manier om de inkt zonder risico van bloeden of uitgevoerd. Dat is waarom ik besloten om te werken met de natuurlijke horizontale aard van de robot, in plaats van te proberen op te bouwen op iets dat kon schilderen op muren als is zo gemeenschappelijk onder 'schilderij robots.'
Ik leg veel van het denken aan het verschil tussen het schilderen van een afdrukken. Wanneer ik schilder ik maak je geen zorgen over werkende links naar rechts en van boven naar beneden. Ik verf waar het thuishoort, werken in de bochten, rechte lijnen of wat anders past. Zoals ik niet proberen ben om alleen het bouwen van een printer, dacht ik dat de robot moet schilderen in lijnen de manier waarop die ik zou, in plaats van werk over het schilderij als een zwervende printer.
Dit bepaalde uitdagingen, vooral met het duidelijk gevaar dat de robot over natte verf rollen zou gepresenteerd. Zoals later bleek, verf niet echt lijken te accumuleren op de wielen veel, maar ze een leuke mark toevoegen aan het schilderij. Een beetje wordt opgebouwd tussen de treden van de banden, maar dat kan gemakkelijk worden gepeld uit wanneer het droog is. Op een manier, het is niet anders dan een kunstenaar met behulp van hun vingers te bevuilen pastels - de robot gebruikt het 'aanhangsels' te beïnvloeden de manier waarop verf is aangebracht op het oppervlak.