Stap 1: Spelinstructies
De spel instructies zijn hier, dat je kunt ze uitprinten op uw gemak! (Ik noem het spel Math-Land)
Wiskunde-Land richtingen
Om te beginnen met het spel, de jongste gegooid, mag beginnen. De persoon die zijn/haar recht zal naartoe.
Neem een token en plaats het op het begin.
De eerste speler neemt één symbolen kaart en twee aantal kaarten. Het nummer dat u eerst tekent is het eerste getal in de vergelijking. Het symbool tussen de twee nummers op de kaart om te vormen van een goede vergelijking te zetten, dan heeft de speler op te lossen.
Zal er een rekenmachine, en de persoon links van de speler die probeert het probleem op te lossen zal het controleren van hun antwoord. Als dit onjuist is, doen ze hun spel stuk niet helemaal verplaatst.
Als het klopt, zij gebruiken het laatste cijfer van het antwoord, en dat veel velden bewegen. Als het dek is uitgeput, herschikken dan enkel de gebruikte kaarten in de juiste dek.
Als de periode van twee bochten, als je op twee roze vierkanten landt, moet u drie ruimtes niet achteruit gaan. Als je op twee blues landt, ga je vooruit één spatie.
Wie maakt het eerste naar de finish, en voltooit de laatste vraag, wint het spel. Resterende spelers zal spelen totdat er één persoon links.
Bedankt voor het spelen!
Tips:
Don't rush de wiskundige problemen. Neem een potlood en papier en hen uit te werken.
Ook hebben de persoon met de calculator niet om helemaal eerlijk te zijn...
De persoon op de laatste vraag kan hebben een hint.