Stap 2: Ontwerp uw eigen schimmel in OpenSCAD (optioneel)
Ik ontwierp deze schimmel met behulp van een mashup van OpenSCAD en een gescande schedel. Ik schijn niet om te kunnen uploaden OpenSCAD bestanden hier, dus ik onderstaande code geplakt.
U kunt ook grijpen de OpenSCAD-bestanden, zodat u niet hoeft te kopiëren en plakken. Als u spelen met de schimmel code wilt, controleert u of de vampireSkull_0.2.stl (ik kon het bestand uploaden naar instructables) bevindt zich in dezelfde map als het bestand OpenSCAD.
U kunt vervangen door uw eigen STL voor de schimmel, verander enkel de "bestandsnaam"-variabele de naam van uw STL. Zorg ervoor dat uw STL is in dezelfde map of bieden een padnaam hiervoor voor werkzaamheden.
/* ----------------------------------------------------------------------
Schedel met puntige tanden chocolade schimmel
----------------------------
Gemaakt met een gescand met 123D vangst. De raw scan is hier beschikbaar:
123dapp.com/obj-catch/Skull-with-pointed-teeth/859975
---------------------------
Deze schimmel is een work in progress, het is momenteel slechts gedeeltelijk parametrische.
Zorg ervoor dat u download het vampireSkull_0.2.stl bestand en plaats deze in dezelfde map.
U kunt de breedte van de muur aan een groter aantal aanpassen. Dit wordt afgedrukt, maar kan het poreuze wanneer u
poging om schimmel materiaal erin gieten. Ik gebruikte vloeibare tape op de bodem om het water strak.
----------------------------
Anna Kaziunas Frankrijk
www.kaziunas.com
10.21.2012
afgeleid van acker van parametrische vak http://www.thingiverse.com/thing:15113
die was afgeleid van de hippiegunnut http://www.thingiverse.com/thing:12307
----------------------------------------------------------------------*/
schedel afstand
filename = "vampireSkull_0.2.stl"; naam van de STL te schalen
skullStartXPos = 30;
skullStartYPos = 23;
skullStartZPos = 0,9;
skullXSpacing = 45;
skullYSpacing = 35;
mal pour vak vars
Replicator max bouwen platform: 225 x 145 x 150 mm
compx = 140; Grootte van compartimenten, X
compy = 112; Grootte van compartimenten, Y
muur = 1.3; Breedte van de muur ("thin" standaard")
NOx = 1; Aantal compartimenten, X
Noy = 1; Aantal compartimenten, Y
diep = 35; Diepte van compartimenten
Union() {}
importeren dat ding! Verplaatsen in rijen die soort zijn aangepast aan de grootte van het vak!
voor (ik = [skullStartYPos: skullYSpacing: compy]) {}
vertalen ([skullStartXPos, i, skullStartZPos]) importeren (filename, convexiteit = 30);
vertalen ([skullStartXPos + skullXSpacing, i, skullStartZPos]) importeren (filename, convexiteit = 30);
vertalen ([skullStartXPos + skullXSpacing * 2, i, skullStartZPos]) importeren (filename, convexiteit = 30);
}
Maak de schimmel pour vak met van acker parametrische vak code
difference() {}
Maak de buiten box, kunnen desgewenst meerdere compartimenten
kubus (grootte = [nox * (compx + wall) + wall, noy * (compy + wall) muur, (diep + muur)], centrum = false);
voor (ybox = [0: noy - 1]) {}
voor (xbox = [0: nox - 1]) {}
vertalen ([xbox * (compx + wall) + wall, ybox * (compy + wall) + muur, muur])
kubus (grootte = [compx, compy, diepe + 1]);
}
}
}
}