Hallo en welkom terug naar de tweede installatie van Cloud mij, waar ik wat er beschrijven in het ontwerpen van een origineel kledingstuk met digitale technieken die kunnen (enigszins) gemakkelijk opgenomen in het proces van het creëren van een kledingstuk met Stoll, CNC knitting technologie.
OK, ok. Ik heb dus eerst een paar dingen om op te helderen. Nee, er is niet een CNC knitter op Autodesk Pier 9 workshop. Echter gebruik wordt in de werkplaats en het zien van al het mooi speelgoed dat knippen van metaal, hout en steen (en laten we niet vergeten de additieve tools zoals 3D printers) me maakte wens en droom dat ik hulpprogramma's die speciaal werden ontworpen gebruiken kon voor in de kleding industrie die ook digitale technologieën geïntegreerde, computing, en programmering.
Ik ben zeer gelukkig om te worden aangesloten op een prachtige Gemeenschap van beleidsmakers in de bay area, die zijn het verzamelen van en werken met hun eigen analoge en digitale speelgoed voor vele jaren. Een van deze makers is Myrriah Resneck, die eigenaar is van haar eigen bedrijf knitwear in het centrum van Oakland. Voor ongeveer drie jaar heb ik gedroomd van het maken van iets met Stoll breien technologie (eigenlijk ik heb gedroomd over het sinds de Kunstacademie wilde me om te leren werken met hunne failliet) maar helaas, deze machines zijn moeilijk te fijn en nog moeilijker te leren gebruiken. Pier 9 en de kunstenaar in ingezeten programma gaf me de gelegenheid om mijn handen op deze technologie en leren een paar dingen over huidige CAD en CNC technologieën binnen de modebranche.
Voor dit Instructable zal ik spreken over alle van de ontwerpelementen die ging in het maken van dit kledingstuk. Ik zal proberen te geven beide een overzicht van hoe ik in het digitale Koninkrijk werkte te definiëren stalen voor het laatste kledingstuk, waarbij een groot overzicht van de taken die ontwerpers zijn verantwoordelijk voor.