Stap 4: Maak een structuur of een patroon
Ik gaf een gedetailleerde kijk in de textiel ontwerpprocessen voor dit kledingstuk in deel 2, er zijn zelfs nog enkele aanvullende punten die ik kan maken hier als we beginnen te praten over de interactie met Stoll van software.
1. omwille van de eigen aard van de Stoll-machines en de software is er geen gemakkelijke manier om nauwkeurig vertalen textiel ontworpen buiten hun interface. De dichtstbijzijnde oplossing die we vonden was het opslaan van bestanden als bitmaps (.bmp) en lichte aanpassingen maken zodra de afbeelding is verwerkt door de software. Dit betekende soms veranderen elke vierkante inch van de textiel-, pixel voor pixel, steek door de steek. Ik moet een grote schreeuw uit te geven aan Myrriah voor het ophangen van daarmee op die momenten.
2. weten welk detailniveau dat u wilt en in uw textiel zal aanvaarden is echt belangrijk.
3. aanpassing van de omvang van uw aangepaste textiel leek relatief gemakkelijk vanuit het programma.
Hierboven zie je een screenshot van de hemel textiel. Wij hebben een poging gewaagd om het te krijgen tot niveau zo weinig mogelijk, dit is een van de schoten van het proces. Als we een groter verloop van garen kleuren hadden moeten worden gebruikt in het project konden hebben we deze iteratie gebruikt.