NASA heeft wormen naar het ISS op hun eigen speciale capsule genomen. Er was een ongeluk aan boord van het station en de worm astronauten hebben om te navigeren naar de capsule escape om terug te keren naar de aarde. De luchtsluis aan de escape-capsule is beschadigd, maar kan worden bereikt vanaf de andere kant van het schip. De menselijke astronauten helpen hun wormy kameraden bereiken de capsule met behulp van een reeks waarschuwingssignalen springen in elk kwadrant van het station.
Doel:
Om te motiveren een worm, via haar natuurlijke gevoel van zichtbaar licht, naar een locatie van een uitgangspunt te navigeren.
Gameplay:
De worm begint in kwadrant 1 van het speelbord. De worm wordt verplaatst door middel van elk Kwadrant door stapsgewijs triggering deur schakelaars tot het kwadrant 4 bereikt. Kwadrant 4 zal worden gevuld met een aantal van de worm favoriete voedsel, zoals koffie gronden of appel schillen, zodat het kan worden beloond voor al haar inspanningen. De speler is kundig op in-/ uitschakelen LEDs/off om te motiveren de worm te leiden tot de volgende deur en om te voorkomen dat de worm curling in een donker hoekje van het speelbord.
Ontwerpers:
Hallo, zijn onze namen Eric Hamilton en Katie nietjes. Wij maakten dit project voor onze Cybiotic interactie ontwerp klasse onderwezen door Andrew Quitmeyer in Georgia Tech. Voor meer informatie is hier de c