De knoppen:
1. extra knoppen werden toegevoegd aan de achterkant van de controller door schrapen pads op de oppervlakken van de pulsschakelaars onder de A, B, X en Y knoppen.
2. kleine draden werden gesoldeerd aan elk van de twee pads voor elke knop.
3. de andere uiteinden van deze draden werden gesoldeerd aan de Polen van tactiele switches met lange knoppen (gekocht online op Radioshack).
4. de draden waren gerouteerd via een bestaande gaatje aan de achterkant van de printplaat en op zijn plaats, weg van de motoren, gehouden door hete lijm.
5. kleine gaten, net groot genoeg voor de voelbare knoppen werden geboord door de achtercover op de kant van het centrum van elke trigger voor X en Y, en aan beide zijden van het pak van de batterij, voor A en B.
6. de tactiele schakelaars waren gemonteerd via deze gaten met hete lijm.
7. de belangrijkste Raad van bestuur werd zorgvuldig geplaatst naar beneden, het vermijden van elke draad paden, om ruimte voor de tactiele wissels en kruisingen naast de triggers te maken. Onderdeel van de trigger scharnieren ook moest knippen weg te maken van de kamer, maar dit niet uiteindelijk een probleem omdat de controller cover de triggers toch op zijn plaats houdt.
8. plexiglas was knippen, geschuurd en geverfd zodat de schoepen van de scuf-stijl voor de rug.
9. twee schroefgaten werden gemaakt met behulp van een kraan om de paddles in schroef. Op nieuwere 360 controllers is er een onderdeel op het bord echt dicht bij waar één van de schroeven gaat. Mij trachten opwaarts having te verplaatsen van het gat.
10. de schroefgaten werden geboord door ene uiteinde op elke peddel.
11. schroeven met een passende draad voor de tikte gaten werden gebracht door middel van de peddels en geschroefd in de schroefgaten.
12. om de peddels uit verschuiven, ze waren gelijmd aan de tactiele switches waar ze gemaakt contact met behulp van speciale kunststof epoxy. De vlekken waren de schakelopties en peddels maakte contact met een scheermes eerst om te helpen de lijm houden waren geschraapt.
Zowel het origineel knoppen en de knoppen volgende aan het werk triggers en kan onderling verwisselbaar worden gebruikt. De X- en Y-knoppen naast de triggers kan worden bereikt zonder het wijzigen van mijn grip iets aanspanning van mijn pols. De A en B peddels toestaan voor vloeiende beweging tijdens het springen en crouching. Terwijl ik nog steeds gebruik de gezicht-knoppen voor actiespellen en strijders, ik nooit moeten nemen mijn duimen uit de stokken voor FPS games. Latency problemen, vanwege het bereiken van één knop naar de andere, zijn onbestaande, waardoor ik te kunnen concurreren in de PC FPS sessies met behulp van een controller geworden.
De Triggers:
De Triggers zijn verstelbaar haar triggers gekocht bij modsticks.com. De scuf-stijl haar trigger was geen optie vanwege de plaatsing van de extra knoppen X en Y. Veren kunnen gemakkelijk worden uitgewisseld zonder dat de controller uit elkaar spanning aan te passen. En, om te verkorten trekker over te halen, stoppen kunnen worden ingevoegd in een van verschillende trigger boorgaten (dit werkt niet altijd als games maken gebruik van analoge trigger functies).
De stokken: De stokken werden ook gekocht bij modsticks.com. De juiste stick heeft verlengd, toenemende gevoeligheid en nauwkeurigheid. De linker stick is ingekort zodat me om te veranderen richting van de beweging sneller. Zowel de linker- en stokken hebben een meer slanke paal dan de oorspronkelijke 360 stokken, waardoor voor grotere waaier van motie en tot vaststelling van de slow-draai problemen die inherent zijn aan de controller. De PS3 grepen: Ik heb geprobeerd een aantal verschillende methoden voor het bijvoegen van PS3 grepen aan de modsticks, omdat de oorspronkelijke modstick grepen metalen en ongemakkelijk. Dit is wat uiteindelijk best werken:
1. op een gebroken PS3-controller, waren beide thumbsticks afgesneden met behulp van een draadknipper.
2. door stutten van een saaie platte kop schroevendraaier onder de randen van de rubberen grepen waren ze langzaam keek af, dat evenwel niet tot scheur hen aangezien zij over de plastic schijf uitgerekt.
3. de grepen zijn binnenste buiten gekeerd en de rubber flenzen waren geschuurd off van de binnenkant.
4. de rubberen grepen werden gespannen over metalen koepel grepen van modsticks.com door het midden van de binnenstebuiten grip op het midden van de metalen schijf plaatsen en de rubber lichtmetaal-out kantelen met de grepen metalen koepel.
Het resultaat is een dode vinger voor mijn voorkeur PS3 analoge stick grepen, alleen een beetje groter. Ik heb ook gemerkt dat de toegenomen oppervlak gebied van de handgrepen geboekt mijn duimen rollinggemakkelijker.
Cosmetische raakt: Terwijl ik koos om te houden van de oorspronkelijke, zwarte behuizing. Ik overgestapt van de verschrikkelijke voorraad d-stootkussen voor een gouden kogel pad van modsticks.com en zet in enkele blacked uit knoppen, waardoor de knop Y goud voor een accent.