Stap 3: onderzoek
Om te beginnen had ik om erachter te komen hoe de katrollen op een etsen-A-schets werkte. Op de Etch-A-Sketch Wikipedia-artikel vond ik een groot diagram uit te leggen hoe de gantry systeem werkt met katrollen aan de binnenkant van het speelgoed (afbeelding 1 in deze stap). Omwille van de eenvoud, is het speelgoed zodanig ontworpen dat de katrollen voor de X- en Y-as worden afzonderlijk geplaatst. Dit is prima voor het speelgoed, aangezien alle de katrollen zijn verborgen, maar aangezien bloot van de mechanica een belangrijk onderdeel van het concept is, ik wilde om te komen met een schoner design.
Door middel van schetsen, ik dacht dat ik kon gebruiken een interne schacht en stapelen van meerdere katrollen op het (foto 2 in deze stap). Daarbij, kon ik scheiden van de X- en Y-bijgezet en laat de kabels door te geven over elkaar heen.
De andere functie die ik geleend van de originele etsen-A-schets was de scheiding van de katrollen stuurprogramma van de gantry katrollen. Ik kon mezelf enkele werken en voegde enkel een zwengel aan de eerste riemschijf in het systeem hebt opgeslagen, maar ik wilde houden de krukken uit de weg van het tekengebied (foto 3 in deze stap).