Stap 7: Hoe het werkt
De eerste schets die moet worden uitgevoerd, is het creëren van missie objectieve schets, deze uploaden van de schets een karakter array naar de spaander van het geheugen, dat is de missie doelstelling/boodschap die is verwoest.
In de tweede tekening zelf vernietigende Msg, een paar dingen gebeuren. Er is een niet-actieve scherm, met het logo dat over het scherm beweegt bij het opstarten. De knop pin wordt gecontroleerd op de staat. Als de knop staat hoog is, gaat het in de functie van de lezing in het programma. Deze functie, gegevens ophaalt uit de geheugenchip, dan slaat deze op in een array op het geheugen van de arduino.
De volgende functie leest de matrix, en stuurt het naar het scherm. na een bepaalde hoeveelheid tijd, zodat de gebruiker kan het bericht lezen wacht het 5 seconden, dan is het belangrijk onderdeel.
Alle arrays met het bericht worden overschreven, en geen bewijs niet achter. De toets opnieuw wordt ingedrukt, een ander bericht wordt weergegeven als de oorspronkelijke geheime boodschap kan niet worden hersteld.
Wat er gaande is in de video:
< 8s - idle scherm, logo beweegt op en neer.
* Knop ingedrukt en gehouden *
> 8s & & < = 11s - splash-scherm
-gegevens uit het geheugen te lezen
-schrijven van gegevens naar matrix "cache"
> = 11s & & < 18s - displays geheime boodschap
> 19s & & < 24s-5 tweede countdown
-Wissen van de matrix (overschrijven)
-Wissen van FM24C04 (overschrijven)
> 24s & & < 30s-keerde terug naar de inactieve stand
* Ingedrukt *
(Er is niets te lezen van de spaander van het geheugen, en niets in de cache van de matrix"alle bewijs is verdwenen. Daarnaast, is de lus waarin de geheime boodschap, alleen eenmalig uit te voeren. Every time na dat het programma automatisch gaat in de tweede lus, die heeft een compleet andere set van instructies, waarin, in de video, "niets te zien hier!")
-invoeren van 2de lus
-geen waardevolle gegevens