Stap 2: Bereid de Atmega8 voor knipperen
Bouw van het circuit op het breadboard 22 AWG draad gebruikt voor verbindingen weergegeven. Echter niet sluit de draden en weerstanden gonna de GameCube (dat betekent dat de R4 en R5 niet worden gebruikt). De AVR ISP programmeur verbinden met de ISP-header in het circuit (J1). Als u geen een AVR ISP-programmeur, een Arduino gebruiken met een USB-kabel en volg de onderstaande verbindingentabel. Voorbeeldcode is opgenomen in de Arduino IDE waarmee de Arduino te handelen als een seriële AVR ISP-programmeur.
Zorg ervoor dat het breadboard met macht en grond van de AVR ISP programmeur of Arduino leveren.
Dit is de verbindingentabel uit het voorbeeld van ArduinoISP:
// pin name: not-mega: mega(1280 and 2560) // slave reset: 10: 53 // MOSI: 11: 51 // MISO: 12: 50 // SCK: 13: 52 // // Put an LED (with resistor) on the following pins: // 9: Heartbeat - shows the programmer is running // 8: Error - Lights up if something goes wrong (use red if that makes sense) // 7: Programming - In communication with the slave
Voor informatie met betrekking tot met behulp van een Arduino als een ISP-programmeur, bezoek
https://www.Arduino.CC/en/tutorial/ArduinoISP
of