Stap 6: Het Mash Up!
Ik opende het in NetFabb en als een OBJ hebt geëxporteerd, waarna het importeren in de MeshMixer. Ik heb mijn hoofd, geïmporteerd ervoor toevoegen aan eerder dan vervangen. Het eerste wat dat ik zag was dat mijn hoofd letterlijk ongeveer honderd keer groter is dan het lichaam. Ik probeerde te selecteren van het lichaam en doen een vervorming transformeren gezichten, maar beide het model was te ingewikkeld of, waarschijnlijker, het onafhankelijk gemodelleerde ogen en mond belet mij te schalen tot aan de grootte van het hoofd. In plaats daarvan moest ik schaal het hoofd naar beneden.
Dit nam een goede 15 minuten, als ik houden roteren moest, pannen, zoomen en transformeren om niet alleen het hoofd klein genoeg om te passen op het lichaam, maar ook om te verplaatsen het dicht genoeg voor zitten kundig voor zien beide op een redelijke grootte te krijgen. Uiteindelijk eindigde ik met het hoofd over de juiste maat en naast het lichaam.
Ik geselecteerd van het lichaam en de lasso gebruikt wil het voorraad model van het gezicht van voorhoofd naar de kin, de Wang aan Wang. Dan gebruikte ik de Discard bewerken om het gezicht helemaal te verwijderen. Als ik kon ik zou hebben gebruikt wissen en opvulling, verlaten van een plat eentonig gezicht in plaats van een gat, maar het probleem met de ogen en mond voorkomen dat. Deze stap helpt bij het verzachten van de eventuele problemen die voortvloeien kunnen uit, zeg, de lichaamseigen neus prikken door mijn gezicht. Het is gemakkelijker om een nieuw gezicht op een leeg hoofd.
Hierna sloeg rommelde ik met de schaal, rotatie en locatie van het hoofd totdat ik heb het precies waar ik wilde het. Ik gebruikte de lichaamseigen oren als leidraad voor hoe diep het gezicht en om ervoor te zorgen dat het hoofd aan de ene kant was niet hield. Dit nam een beetje werk, maar uiteindelijk zag het er vrij goed. (Een ding om op te merken de onderstaande foto is dat deel van het hoofd bleef achter wanneer ik het naar links verplaatst. Dit gebeurt soms, zelfs wanneer u Ctrl + A om alle te selecteren. Maak je geen zorgen, zolang het deel dat bewegen kijkt fijn daar niet problemen moet.)
U zult opmerken dat delen van het lichaam van de kaak en voorhoofd zijn nog steeds uit te steken. Zodra het hoofd in de plaats is is het vrij eenvoudig om schoon te maken deze kruispunten. Selecteer het lichaam en markeer van gebieden die zijn steken door, dan verwijderen hen. Ik nam ook de vrijheid van het schoonmaken van mijn hoofd op dit punt, Discarding delen van de nek, oren en haren die stak.
Zodra je denkt dat het ziet er goed kunt genoeg u de twee aparte modellen combineren in een enkele, samengevoegde model. Selecteer een model, vervolgens Shift + klikken op de andere. Zij moeten beide draaien witte alsof ze waren geselecteerd. Ga naar Edits > combineren naar de modellen samenvoegen tot één.
Nu dat we slechts één model hebben kunnen we het een beetje meer verfijnen. Selecteer alle gebieden waar het hoofd en lichaam op een onhandige manier ontmoeten. Dit is meestal rond de kaak, achterkant van het hoofd en de oren. Ervoor zorgend om kleine patches via grote zwaden selecteren, gebruikt u het hulpprogramma wissen en opvulling te niveau uit en glad van deze gebieden.
Op dit punt kunt u knoeien met de model zoveel u wilt. Probeer te experimenteren met de andere borstels die meshmixer biedt om uzelf hoorns of iets. Wanneer u klaar bent, exporteert u uw model als een OBJ door naar bestand > exporteren. U hebt de optie voor het exporteren als een STL, maar dat nog niet doen.
Als u eenmaal uw enkel geëxporteerde model is het tijd om de NetFabb weer openstellen. Uitvoeren van de reparatie functie op het alleen maar om ervoor te zorgen dat het is allemaal waterdicht (dit is waar u wellicht om te schakelen tussen standaard en simpele reparatie) en exporteren van uw kant, dit keer als een STL.
Gefeliciteerd! U hebt nu een afdrukbare model van jezelf als een actiefiguur! Wij zullen behandelen hoe te drukken en schilderen van uw model in de laatste stap.