Stap 3: A. Trigger
A. trigger
-----------
"Ik wilde het geweer te simpel zijn. Dus liet ik de trigger eenvoudig. Een spuitfles van schonere was mijn basis. Ik gebruik plastic allermeest naar de tijd om te bouwen van matte gekleurde metaal. De fles was een hoofd op schot, zodat ik het gebruiken kan zonder het gedoe met de vorm. Helaas was het wit, zodat ik het, die maakte het een mooie grijze kleur en haalde enkele slijtage in het omgekeerde. Ik opgeslagen deze laag en gebruikte het elke keer als ik nodig had om iets te maken de grijze basiskleur (die was bijna alles). Ik gebruik "match kleur" voortdurend. in Photoshop image/aanpassingen/matchcolour / (het vinden van de juiste laag), kunt u andere beeldaanpassingen ter vervanging van dit proces, om het even wat die tweaks de kleur kan enkel worden gebruikt een pick-up en spelen met de schuifregelaars tot het werkt. "
Maak een stapel van de trigger-afbeelding en sla deze in een map:
stappen:
1. Bron
2. gemaskeerd/gewist achtergrond
3. witte laag dupliceren, het omkeren, ingesteld op "multiply"
4. dubbele donkere laag bovenop en ingesteld op "vivid light" uit textuur te brengen.
5. opruimen en maskeren
6. dupliceren en samenvoegen van top set trigger lagen (gebruik deze optie voor "wedstrijd kleur")