Stap 5: Meer Detail
Let op de Vrije-Hand selectie ik in de 1e beeld maakte. Ik ben niet het toevoegen van vlees, ik ben gewoon het toevoegen van de schaduwen van het vlees. Ik maakte de selectie, zodat wanneer ik verbrand het, het zou niet de klep van de huid branden, maar het uit in de andere richting verdween. Dit is wanneer een enigszins harde rand aanvaardbaar is. De klep van de huid van het gezicht, de schaduw af is dan verdwijnt. Het was allemaal gedaan met het branden gereedschap; minder dan een minuut.
De binnenkant van de Wang is zeker niet vlees-tone. Dus wat ik deed was maken een andere Vrije-Hand selectie vertegenwoordigt de binnenkant van de Wang. Gewoon een lil' stuk van detail is alles wat je soms nodig. Met dat stuk geselecteerd, ik ging naar de optie Colorize en veranderde de tint rood. Hef de selectie van en voeg toevoegen een brandwond aan de binnenkant Wang te geven wat diepte. Wees niet bang om te gaan donker met veel contrast. Ik bewaren soms hoog contrast, zwart-wit kopieën op de onderste lagen; dus ik gemakkelijk schaduwen selecteren kan.
Punctie wonden [gaten] zijn gonna hebben bijna zwart kuilen, uitfaden als je aan de oppervlakte komen. Om de hoek van het gat, gewoon de holte in de gewenste richting te verplaatsen. Zoals de holte abrupt gestopt op het bot van de Wang, maar richting de mond en geleidelijk vervagen out op gescheurde huid.
Branden de oogkassen geeft ook diepte. Probeer te houden enkele hoogtepunten rond gebieden zoals de oogleden en voorhoofd regel uitsteekt.
Ik ben er vrij zeker van dat meeste editors zijn gonna een ongedaan maken, dus niets te vrezen hebben.