Stap 7: arcering
Wees niet bang om te gaan donker. Wees niet bang om te gaan te licht hetzij. Toen ik een kind was had ik een moeilijke tijd arcering want ik voelde me alsof ik was blacking uit mijn harde werk op de details. Zodra u met beide detail en arcering werken kunt, beginnen dingen samenkomen.
Houden met de dezelfde verlichting als het beeld, ik gewoon geselecteerde alles behalve de verhoogde, gescheurde huid op de schaduwzijde van het hoofd. Wanneer de schaduw aan de gekanteld uitsteeksels krijgt moet er bijna een abrupt einde. Nogmaals, de selectie is gedoezeld met ten minste 1 pixel.
Nadat de selectie was gevederde ik de helderheidverlaagd, verhoogd het Contrast, wat lichte ruis is toegevoegd. Ik heb niet een bepaalde volgorde waarin ik deze meerdere stappen doen. Ik ga soms door talrijke Undos, wisselen tussen verschillende technieken totdat het ziet er goed genoeg. Alleen advies dat ik kan bieden is op dat moment geduld. It's supposed to worden voor de lol; strijdkrachten zijn niet komen voor u als het niet goed uitzien. Er is geen 'juiste' manier om een mooi stuk werk, enigen efficiënter maken.
Met een Gevederde selectie en Colorizevlek ik Freehand Selectioned een bloed op de kraag.
Stereotiepe zombies hebben concaved functies, zodat ik een beetje van de linker wang of kaak met Burnverwijderd.
Tot slot splatter enkele op de kraag en bloed huilen uit de oogkassen. Heb ik vergeten te vermelden dat ik heb verwijderd zijn ogen? In het geval dat ik dat deed, selecteer de blanken, veren en duidelijk. Een vleugje rood of roze op het onderste ooglid krijgt de diepte.
De bloed-paden zijn gemaakt met een Free-Hand selectie, houden ze strak, dun en stroomt met de contouren van het gezicht. Feather naar 1 en Colorize een donker, donker rood. Inkleuren heeft de gearceerde kenmerken behouden. De splatter kan worden gemaakt met verschillende rode tinten en een spons of soortgelijke Kwast. Omvatten zowel donkerder als lichter rood; gebruiken ter dekking van gebreken; wat dan ook. Wees creatief.