Stap 6: Autodesk Sketchbook Pro Tips - voor het ontwerpen van kleding
Ik ben enthousiast over dit programma - want ik heb is met behulp van Adobe Photoshop voor leeftijden en wist niet dat dit bestond tot nu toe, om eerlijk te zijn. Ik was zeer bezorgd over het gebruik van een nieuw programma! Maar, ik heb een aantal ideeën voor kleding die mijns inziens zeer belangrijk zijn nog zeer moeilijk te verklaren, en wat ik ben niet klaar om te naaien nog. Dus, een link tussen mijn concept en de oprichting van het hebben van dit programma gemaakt. Voor dit Instructable gebruikte ik het om me de patroon stukken maken zodat gebruikers zou kunnen begrijpen wat ze nodig hebben om er te helpen. En, ik gebruikte het ook om een karikatuur van soorten van mezelf - zeer vergelijkbaar met mijn echte beeld van mijn genaaide rok maken. Ik ben verbaasd!
Tips voor nieuwe gebruikers:
- Maak eerst uw document en Breng jezelf bewust van het palet Lagen aan de rechterkant. Dit is zeer belangrijk. Wanneer u nieuwe artikelen wilt maken, ik denk dat het een verstandig idee om nieuwe lagen voor elk item te maken. U kunt de naam van de lagen en bewerken of verwijderen - allen met een klik van de muis. Zie beelden.
- Zorg dat u te klikken op de juiste laag als u wilt kunnen bewerken van het item dat is opgenomen in die laag. Als dat niet het geval is, zal het niet werken!
- U kunt lagen samenvoegen door te trekken naar beneden op een in de ene eronder.
- De symmetrie-tool is het meest nuttig hulpmiddel, in mijn mening. Controleer eerst of je center, dan klikt u op voor het gebruik van het hulpprogramma zodat u eenvoudig met perfecte symmetrie trekken kunt. Ik deed dit tijdens het maken van de stukken van het patroon. Op uitgezonderd veel tijd. Ik gebruikte ook de rechte lijn-tool om te voorkomen dat gebroken en oneffen lijnen.
- Voor kleding textuur en details gebruikte ik zowel de reguliere penseel op verschillende opaciteit, alsmede de synthetische cursus hoekige borstel.
- Gebruik uw muis en haar roller-knop om te zoomen in en rond de afbeelding en het tekenpapier.
Karikatuur tekening op basis van afbeelding:
- Eerst open up van uw echte imago en plaats het in een laag. Doe dit door te klikken op het plusteken naast een laag toe te voegen. Ga naar bestand, afbeelding toevoegen. Dan maak een andere laag boven die ene. U zal werken op de laag boven uw echte afbeelding.
- U kunt de dekking van uw werkelijke afbeelding wijzigen door te gaan naar de lagenpalet en trekken neer op de kleine bar ernaast. Neem een hulpmiddel (ik gebruikte de viltstift en de vaste hand tool) naar een overzicht van alle belangrijke delen van mijn gezicht en lichaam.
- Ik heb een andere laag op de top van dat als kleur met het penseel wilt toevoegen. Ik bouwde op dat proces, totdat het werd gedaan!
Met behulp van het programma voor kleding Design:
- Ik adviseer dat je naar th te downloaden van een sjabloon te gebruiken. Ze zijn gratis. Ze zijn sjablonen van organen, zodat u uw kleding ontwerp op hen kunt tekenen.
- U kunt de sjabloon dan openstellen in Autodesk Sketchbook Pro uw kleding creaties maken en kunt u de sjabloon lichaam geven een gezicht en haren als ik (Zie afbeeldingen). Ik heb een uitdraai van hun boek, waarin deze sjablonen. Voor mij trok ik over de sjabloon die u wilt geven het een hoofd, gezicht en dan kleding. Ik vervolgens gescand in en opende het op met Autodesk Sketchbook Pro. Vanaf daar ik dingen herschikt door te gaan over de lijnen met de symmetrie en voelde pengereedschap. Het is allemaal in de beelden. Het zou gemakkelijkste te downloaden van de sjabloon en tekenen met de Sketchbook tools!
Laat me weten als u vragen helemaal hebt!