Stap 8: Uitgang - SDK beëindigen
Met alle hardware instellen en klaar om te gaan moeten we nu bouwen de software in de PS. We exporteren de hardware en de bitstream en lanceren van de SDK.
1) bestand -> exporteren-Export > Hardware -> Check omvatten Bitstream en druk op OK
2) bestand -> lancering SDK
In de SDK maakt u een nieuw application-project.
3) bestand -> Nieuw -> Application-Project
4) Kies een naam voor uw project en druk op volgende
5) Selecteer de "Hello World"-sjabloon en druk op Voltooien
De toepassing in de SDK moet de CDMA program en reageren op de interrupts eerder ingesteld in de PL. Zullen we ook routines uit te voeren op de interrupts te configureren de GIC (generieke Interrupt Controller).
Er zijn een aantal standaard functies gebruikt om dit te verwezenlijken en de code hier gepresenteerd is vrij ongecompliceerd.
Om te testen onze ontwerp zullen we gebruiken de SDK herstellen (Xilinx Tools -> Dump/Restore) functie om een afbeelding in de DDR RAM-geheugen en weergeven met behulp van onze HDMI-Controller. U kunt het laden van de afbeelding waar die u (met uitzondering van sommige kleine gebieden waarvoor beperkingen gelden in het begin van het geheugen wilt). Voor onze voorbeeld wij chose adres 16777216 en het bestand grootte 8294400 = 1920 * 1080 * 4 (4 kanalen = RGB + alpha).
Het werkt!
De C code + een afbeeldingsbestand te laden in het geheugen vindt u hieronder.
Dit is het einde van deel 1 van dit instructable.
Worden voortgezet